Odabrali trgovci

Izabrano top 100 proizvoda u Bosni i Hercegovini

Kako je istaknuto na ceremoniji, istraživanja ukazuju da jedno domaćinstvo u prosjeku ima potrebu za maksimalno 500 različitih proizvoda. Brojka varira u zavisnosti od razvijenosti tržišta, tako da za bh. tržište ne prelazi 400 proizvoda. Ponuda proizvoda je veća i do 100 puta od potražnje, a važno je birati proizvode koji zadovoljavaju potrebe potrošača.

Izabrano top 100 proizvoda u Bosni i Hercegovini

Istraživačka agencija "Nielsen" predložila je oko 400 proizvoda za koje su putem online upitnika glasali trgovci iz Bosne i Hercegovine, a "In Store" magazin sinoć je u Sarajevu organizovao izbor najboljih 100 proizvoda koji su dobili titulu "must have". 

Izboru "must have" proizvoda prisustvovali su predstavnici najvećih trgovina i kompanija iz BiH, čiji brendovi su izabrani (Nektar,  Zlatna džezva,  Jogobella, ABC sir,  Vitinka, Lejla voda, Grand kafa, Oaza voda, Klas brašno , tjestenine i jufke i drugi brendovi) 

 

Glasanje je trajalo mjesec dana,a na listi  su se našli neki prošlogodišnji brendovi, ali i novi brendovi koji su ušli u konkurenciji kroz rubriku moj izbor. 

Da bi brend postao prepoznatljiv i da bi se nametnuo trgovcima, te postao obavezan dio asortimana, važno je da se gradi, a ovo je jedan od načina za kompanije da svoje proizvode prezentuju i postave na police, jer su već preporučeni od najrelevantnijih trgovaca u BiH -naglasili su organizatori

Izbor 100 najboljih proizvoda u BiH je organizovan drugu godinu zaredom, a "In Store" magazin planira proširiti izbor i na ostale zemlje regiona.