Web platforma Hrana Gurmana povezuje lokalne proizvođače hrane, radnje i restorane sa njihovim direktnim potrošačima u BiH

HRANA GURMANA

Kampanja Hrana Gurmana, koju provodi Sweden/USAID FARMA II projekat, danas je pokrenula web stranicu www.hranagurmana.ba. Stranica je osmišljena kao centralna tačka koje povezuje proizvođače hrane, potrošače i ostale partnere u zajedničkom lancu od farme do trpeze. Zavirite u najukusniju bazu gurmanskih proizvoda i pročitajte priče izvanrednih malih proizvođača.

HRANA GURMANA

Kampanja Hrana Gurmana, koju provodi Sweden/USAID FARMA II projekt, danas je pokrenula web stranicu www.hranagurmana.ba. Kao dodatni komunikacijski kanal, web stranica je upotpunila online prisustvo kampanje koja odranije uključuje Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i YouTube.


Web stranica Hrane Gurmana dodatno će doprinijeti promociji malih proizvođača visokokvalitetne hrane iz sektora voća i povrća, mljekarstva, peradarstva, pčelarstva, te ljekovitog i aromatičnog bilja, šumskog voća i gljiva. Stranica je osmišljena kao online centrala koje povezuje proizvođače hrane, potrošače i ostale partnere u zajedničkom lancu vrijednosti od njive do trpeze. Stoga su na stranicu uvrštene i specijalizirane radnje i restorani koji svoju ponudu temelje na bh. proizvodima.

Web stranica uključuje Biznis katalog i Hrana Gurmana mapu, koji u samo par klikova pružaju informacije o malim biznisima i njihovim visokokvalitetnim prehrambenim proizvodima, te lokacijama na kojima se mogu kupiti ili naručiti, uključujući specijalizovane prodavaonice i restorane.

„Drago nam je što smo dio ove kampanje. Kupci nas sada lako mogu pronaći uz pomoć poslovnog kataloga i online mape. Web stranica Hrana Gurmana će poboljšati našu vidljivost i olakšati pronalaženje naših proizvoda ”, kaže Ljilja Miličević iz kompanije Maslinovo ulje Oliva iz Čapljine.

Kampanja je do sada podržala 139 proizvođača visokokvalitetne hrane, 20 trgovina i 23 restorana. Do januara 2021. online mapa je imala gotovo 10.000 pregleda. Kampanja uključuje i seriju promotivnih video materijala koji imaju više od 63.000 pregleda.

Kampanja će nastaviti promovisati male biznise i naglašavati važnost kupovine domaćih prehrambenih proizvoda kao bitnog faktora ekonomskog oporavka Bosne i Hercegovine i njenih lokalnih zajednica. Bh. potrošači su pozvani da posjeti web stranicu Hrana Gurmana ili da svrate do nekog od lokalnih proizvođača, prodavača ili restorana koji u svojoj kuhinji koriste domaće proizvode.