Najdraže mi je kad dokažem šta sve jedna žena može da napravi

Meliha Klopić Murtić

Meliha Klopić Murtić iz Cazina, prva dobitnica nagrade “Snaga izvrsnosti” u kategoriji Poduzetništvo, koju je ove godine utemeljilo Udruženje poslovnih žena BiH, za kratko je vrijeme uspjela izgraditi vlastiti kozmetički brend i osvojiti u zemlji i svijetu čak deset priznanja za inovativnost proizvoda

Meliha Klopić Murtić

 

 Izgleda da se nijedna žena nije tako radovala nagradi “Snaga izvrsnosti” kao Meliha Klopić Murtić (30) iz Cazina, pobjednica u kategoriji Poduzetništvo. Na prvoj dodjeli nagrade koju je ove godine utemeljilo Udruženje poslovnih žena BiH, vlasnica kozmetičkog brenda Magic Touch blistala je na sceni Doma mladih u društvu uspješnih žena iz Tuzle, Banjaluke, Zenice, Goražda, Konjica, Janje, Ljubuškog, Trebinja i Sarajeva. 

Nakon što su se utisci slegli, Meliha nam priča, glasom prepunim emocija, da nije mala stvar osvojiti takvu nagradu i zato se ponosi njome. Tim prije jer su odlučivali ne samo članovi žirija nego i glasovi sugrađana. Podrška koju je dobila znači joj mnogo, jer joj sugeriše da ljudi poštuju i prepoznaju ono čime se bavi. Melihinom uspjehu radovali su se roditelji, ponose se kćerkom koja je posebno za svog oca odavno i superžena. Ipak, Meliha ističe životnog partnera: “Muž mi je najveća podrška. On je taj koji dopušta da moja krila rastu, on je taj koji moja krila snaži i ne sputava ih nikad.”

Mlada inovatorica

Meliha je završila Visoku zdravstvenu školu u Bihaću, smjer ekološko-sanitarno inžinjerstvo. Sa diplomom je bezuspješno i dugo tražila posao u struci, bila je spremna da prihvati posao u bilo kojoj branši uopšte, ali prilike nije bilo. Iznenada je u njenom srcu zaigrao neki nerv, bude se želje, pomisao na biznis, te tako prije šest godina kuražno osniva malu samostalnu firmu Magic Touch u rodnom Cazinu. Njen fah je kozmetika, od drevnih vremena bitna u životu žene, pa tako i za nju danas, a to potvrđuje i prvijenac koji je lansirala – ljekovita šećerna pasta za depilaciju. “Ideja za proizvod, koji je sličan egipatskoj šećernoj pasti, rodila se krajem srednje škole kada sam počela eksperimentisati s raznim sastojcima koji će pomoći i meni s obzirom da imam izrazito osjetljivu kožu sklonu iritaciji i ekcemima. Sastav se nekoliko godina mijenjao dok nisam dobila savršen omjer 11 različitih sastojaka koji danas čine Magic Touch ljekovitu šećernu pastu za depilaciju.”

Proizvod, patentiran u Institutu za intelektualno vlasništvo BiH, specifičan je po tome što je za kožu nježniji od klasične paste za depilaciju, te ga mogu koristiti za sve dijelove tijela ne samo žene nego i sve osobe različitog uzrasta, čak i ako imaju dermatološke probleme. Do sada je formirala paletu proizvoda prirodnog porijekla (kreme, losioni, piling, melemi, balzami, šamponi, glicerinski sapuni) koji prate savremene tokove u produkciji kozmetike te zahtjeve savremene žene. Početkom ove godine otvorila je salon ljepote u kome usluge obavlja koristeći prvenstveno proizvode svog brenda, koje je moguće i kupiti u salonu. Pridržava se gesla zadovoljan kupac, zadovoljan brend, poput svih i ona koristi digitalne puteve do kupca, a konkurenciji parira i na uobičajenim prodajnim mjestima kao što su apoteke ili ekskluzivne trgovine.

Danas ima kolekciju priznanja osvojenih na izložbama inovacija u Parizu, Seulu, Širazu, Zagrebu, Skoplju, Banjaluci i drugdje. Prvi put poslala je vlastiti proizvod na izložbu inovacija koju je organizirala Evropska unija u Sarajevu 2013. godine pod okriljem Asocijacije inovatora BiH, i dobila prvu nagradu za najbolju inovaciju u kategoriji mladih inovatora. Nakon toga su, kaže, ljudi počeli da je ozbiljnije shvaćaju, a ona krenula da se još više educira, uči, istražuje. “Za sve proizvode koristim visokokvalitetne sastojke, a sve recepture sam i ranije kreirala sama. Danas muž i ja radimo to zajedno, osluškujući potrebe i želje mojih klijenata.”


Ljubav i predanost

Na svojim plećima nosi mnoge poslove, od razvoja novih proizvoda preko proizvodnje i pakovanja do veoma važnog joj marketinga. Obaveza ima i previše u svakom danu, veli, nije lako biti uvijek i u svemu tačan, savršen, zadovoljan sobom i radnim učinkom. Iako teško stiže, daje se maksimalno poslu i brendu Magic Touch koji tretira kao malo dijete koje želi da razvija i da zajedno s njom raste. Istovremeno, otkriva i lični, može se reći i ženski pogled na poslovnost i privatno poduzetništvo. “Za biznis morate imati mnogo energije, snage, kreativnosti i, rekla bih, jednu dozu ludila. Za mene ne postoji ne mogu, sve što je ispred mene shvatam kao izazov. Najdraže mi je kad se tiho uhvatim u koštac sa nekim stvarima, sa raznim situacijama i osobama i dokažem šta sve jedna žena može sama da napravi. Radim svoj posao s puno ljubavi i predanosti. Uspjeh tada ne može izostati. Sve nagrade za mene su posebni, shvatam ih veoma lično, nakon svake završila sam u suzama ne vjerujući da ljudi iz struke prepoznaju kvalitet i trud jedne odrasle osobe iz male sredine.” Oslobodila se u međuvremenu početničkih strahova i nesigurnosti. Gradi budućnost svog brenda i želi ga vidjeti na mapi Evrope jednog dana. Oslonac u svemu predstavlja joj porodica, suprug i njihov mali sin Orhan. Voli knjige, a posebno muziku: ima bend s kojim nastupa u slobodno vrijeme, te je i tako njen slobodan duh došao do punog izražaja.

 


Živana Jovančić (Magazin Gracija)