Jednodnevna interaktivna radionica za poljoprivredne proizvođače

„Marketing u poljoprivredi“

Radionice se organizuju u sklopu aktivnosti Projekta razvoja tržišne poljoprivrede II (FARMA II), kojeg zajednički finansiraju Vlada Švedske i Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID). Određeni broj učesnika radionice imaće mogućnost dodatne direktne podrške konsultanta, prilagođene njihovim potrebama.

„Marketing u poljoprivredi“

Sweden/USAID Farma II projekat organizira jednodnevnu interaktivnu radionicu „Marketing u poljoprivredi“, koja će se održati prema sljedećem rasporedu:
Tuzla: Utorak 10.3.2020. godine, Kantonalna privredna komora, Trg slobode bb
 Sarajevo: Srijeda 11.3.2020. godine, Vanjskotrgovinska komora BiH, B. Đurđeva 10
 Mostar: Četvrtak 12.3.2020. godine, Federalni Agromediteranski Zavod, Biskupa Čule 10
 Banjaluka: Srijeda 25.3.2020. godine, Područna privredna komora BL, Đ. Daničića 1
 Bihać: 26.3.2020. godine, Privredna komora USK, Trg maršala Tita bb


Predviđeno trajanje radionica je od 9 do 16 sati, uz obezbijeđen ručak i osvježenje. 

Zašto radionica?
Promjene koje su se dogodile na poljoprivrednim tržištima širom svijeta dovele su do snažnog usmjeravanja proizvođača na potrebe i zahtjeve tržišta. Danas samo oni proizvođači koji prepoznaju, razumiju i proaktivno se prilagođavaju tržištu i promjenama na tržištu, mogu opstati, rasti i razvijati se.

Kako će Vam pomoći?
Obuka je namijenjena malim i srednjim preduzećima iz sektora mljekarstva, peradarstva, voća i povrća, ljekovitog bilja i meda, koji su u potrazi za efikasnijim marketing rješenjima prilagođenim malim biznisima. Ova radionica će Vam pomoći u izgradnji brenda i doprinijeti da se potrošači identifikuju sa Vašim proizvodima, kupujući prije svega emociju, ideju, pripadnost ili imidž koji Vaš brend predstavlja.

Radionica će kroz praktične primjere i grupni rad:
1. Odgovoriti šta znači marketinški koncept vođenja firme
2. Definisati i razraditi marketinšku strategiju
3. Definisati i razraditi faze u izgradnji brenda
Najbitnije, želimo da sa radionice odete sa konkretnim idejama šta i kako možete promijeniti u Vašem poslovanju sa aspekta marketinga, sa vidljivim rezultatima u kratkom roku i uz minimalni budžet.

Prijave na radionicu isključivo na LINKU
Rok za prijavu je najkasnije 5 dana prije odabrane radionice. Edukacija je besplatna, a registracija je obavezna (broj mjesta je ograničen).
Predavač je Armin Alijagić, a svi učesnici će dobiti diplomu o završenoj radionici.